top of page
pexels-photo-1123262.jpeg

Verzenden & Retour

Verzendkosten en retourneren binnen NL:
€ 7,95 

​

Verzendkosten naar België:

€ 7,95 

​

Retourneren vanuit België:

€ 7,95 


Retourformulier:


Wilt u een product terug sturen? Meld een RMA aan in uw account en volg vervolgens de stappen.

Heeft u vragen omtrent het retourneren? Neem contact met ons op via info@megtechlightsolutios.nl met uw ordernummer. Wij zullen binnen 24 uur u benaderen via de mail.
 
Bedenktijd/retour


Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.


U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.  Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@megtechlightsolutions.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 5 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.


Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.


Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@megtechlightsolutions.nl

Beschadigde producten


Indien een product beschadigd bij u wordt afgeleverd door PostNL dient u ons binnen 2 dagen duidelijke foto's van de ontvangen producten te e-mailen. Wij ontvangen graag foto's van de verpakking en van het beschadigde product. Zodra wij deze foto's hebben ontvangen, zullen wij contact met u opnemen.
 
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
 

​

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de product pagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
 
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van POSTNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

​

Garantie.


Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. 

​

Klachten


Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@megtechlightsolutions.nl

​

bottom of page